Algemene voorwaarden ALRO CV Service. Service, onderhoudsabonnementen.
Artikel 1. Abonnement: Service en
onderhoud.
- Het verhelpen van storingen aan uw
gastoestel(en) op werkdagen almede in het weekend en op feestdagen. Storingen
worden verrekend volgens de geldende uurtarieven, voorrijkosten en de
materiaalkosten. Onderhoudsbeurten en toestelkeuringen worden verrekend volgens
het geldend onderhouds en keuringstarief, Onderhoud word eens per 12 maanden
uitgevoerd, met een uitloop van maximaal 3 maanden. Eventueel verbruikte
materialen tijdens uitvoering van onderhoud zijn niet inbegrepen en worden
apart verrekend. Bij het verhelpen van een storing of mankement tijdens de uitvoering van een onderhoudsbeurt,
komen de meerkosten zoals uurtarief en de verbruikte materialen bovenop het
geldend onderhoudstarief. Het verhelpen van een storing tijdens de uitvoer van
een onderhoudsbeurt, kan alleen als de planning dit op dat moment toelaat mits
de storing geen spoedeisend karakter heeft. Dit ter beoordeling van ALRO CV
Service. Tussen 2 opeenvolgende onderhoudsbeurten zal een periode liggen van 10
tot Max 15 maanden voor het jaarlijks en twee jaarlijks onderhoud abonnement.
- Storingen kunnen dagelijks worden
gemeld op het storingsnummer 06-22057573. Storingen gemeld tussen 9:00 en 11.00
uur op werkdagen, in het weekend tussen 10:00 en 12:00 worden dezelfde dag nog
verholpen. Meldingen buiten deze uren worden zo snel mogelijk, doch uiterlijk
de volgende dag, verholpen. Storingen gemeld in het weekend zonder spoedeisend
karakter (dit ter beoordeling van ALRO CV Service) worden de eerstvolgende
werkdag in behandeling genomen. >>
- Lees verder
|